dinsdag 20 november 2012

Quotes.

Je hebt er vast wel van gehoord: Levensquotes. De quotes hebben meestal leuke, lieve of grappige zinnetjes die je kunnen inspireren. Ik heb zelf ook een paar quotes.



Act like a lady, think like a boss, dance like your crazy and fight like a soldier.
Be not the bitch you wan't to bed.
Keep calm, and dance like you're crazy. 


Als ik me alleen voel, of kut, (sorry vooor groftaalgebruik) dan bedenk of gebruik ik quotes om me weer een beetje happy te laten voelen. Sommigen hebben een speciale betekenis voor me.

Door wat worden jullie weer happy?

Sorry voor een klein stukje, moet even op dreef komen
kusjes, britt. 


0 reacties:

Een reactie posten

© LiveLikeBritt. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Brittcouture, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena